środa, 11 listopada 2015

Płatki z jogurtem z suszonymi owocami

Płatki. 
Najszybsze śniadanie z możliwych. Jednak dzisiaj opcja bez mleka, a z jogurtem naturalnym, dodatkowo z pysznymi suszonymi owocami ! Jesień zdecydowanie zagościła za oknem, także owoców takich jak truskawki, czy maliny na marne szukać w sklepach. Owszem znajdziesz, ale bardziej przypominają plastikowe atrapy, niż soczyste, pachnące owoce. ALE jest sposób ! Latem zamrozić kupione owoce i idealnie nadadzą się do tej inspiracji śniadaniowej. ALBO- zaopatrzyć się w suszone owoce. (Znajdziesz je w sklepach ze zdrową żywnością, czy na stronach internetowych) Są pyszne ! Zainspirowałam się płatkami kupionymi w Aldim, które już miały owoce suszone i faktycznie nie byłoby źle (ponieważ były bardzo smaczne i miały dużo ciekawych składników), jednak ilość cukru w produkcie, zawiodła moje oczekiwania.
 Postanowiłam zrobić moją wersję. :D 
Kupiłam wielozbożowe płatki - bez dodatku cukru, lub ze zmniejszoną ilością cukru (uwierzcie mi, że jak poszukacie- to znajdziecie ;))
Następnie kupiłam kilka gram suszonych malin, truskawek i wiśni. 
I oto co powstało ! 



Potrzebujesz: (1 porcja)
  • garść płatków wielozbożowych (niesłodzonych)
  • 1 mały jogurt naturalny (niesłodzony)
  • garstkę owoców suszonych 
Przygotowanie:
1. Do naczynia wsypać płatki, zalać jogurtem i posypać owocami. 
 
Prawda, że łatwo i szybko ?! 
A jak smacznie... ! <3 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz